본문 바로가기
예술/음악

John mayer(존 메이어) - Shadow days 듣기/가사/해석/뮤직비디오/라이브

by 영드림 2017. 1. 7.
반응형


" Shadow days "

(듣기 좋은 노래)


 

그림자같은 날들

 

 

 

 

 

- 가 사 -

 

Did you know that you could be wrong
당신이 틀릴수도 있다는 것을 알았나요?
And swear you’re right
그리고 당신 맞다고 맹새해요
Some people been known to do it
어떤 사람들은 그런다고 알려져 있어요
All their lives
평생동안

 

But you find yourself alone
하지만, 당신은 혼자인것을 알아요
Just like you found yourself before
전에 당신이 그랬던것처럼
Like I found myself in pieces
내가 조각난 내 자신을 발견하는 것처럼
On the hotel floor
호텔 방바닥에서

 

Hard times help me see
힘든시절은 내가 볼 수 있게 도와줘요
I’m a good man with a good heart
난 착한 좋은 사람이에요
Had a tough time, got a rough start
힘든 시간이었어요, 힘든 시작이었어요
But I finally learned to let it go
하지만 마침내 저는 흘러보내야 된다는 것을 배웠어요


Now I’m right here, and I’m right now
지금 전 여기 있어요, 바로 지금
And I’m open, knowing somehow
왜 그런지 전 저는 개방적이에요
That my shadow days are over
나의 그림자같은 날들은 끝났어요
My shadow days are over now
지금 나의 그림자같은 날들은 끝났어요

 

Well I aint no trouble maker
그래요, 난 문제를 일으키는 사람이 아니에요
And I never meant her harm
그리고 난 절대 그녀를 상처주려고 하지 않았어요
But it doesn’t mean I didn’t make it Hard to carry on
그러나 내가 힘들게 안했다고 말하는것은 또 아니에요.

 

Well it sucks to be honest (honest)
그래요, 정직한건 별로에요
And it hurts to be real
현실은 아픈거에요
But it starts to make some love
하지만 사랑하는건 좋아요
That I can finally feel
마침내 느낄수 있는 거요.

 

Hard times help me see
힘든시절은 내가 볼 수 있게 도와줘요
I’m a good man with a good heart
난 착한 좋은 사람이에요
Had a tough time, got a rough start
힘든 시간이었어요, 힘든 시작이었어요
But I finally learned to let it go
하지만 마침내 저는 흘러보내야되는걸 배웠어요

Now I’m right here, and I’m right now
지금 전 여기 있어요, 바로 지금
And I’m open, knowing somehow
왜 그런지 전 저는 개방적이에요
That my shadow days are over
나의 그림자같은 날들은 끝났어요
My shadow days are over now
지금 나의 그림자같은 날들은 끝났어요

 

I’m a good man with a good heart
난 착한 좋은 사람이에요
Had a tough time, got a rough start
힘든 시간이었어요, 힘든 시작이었어요
But I finally learned to let it go
하지만 마침내 저는 흘러보내야되는걸 배웠어요


Now I’m right here, and I’m right now
지금 전 여기 있어요, 바로 지금
And I’m open, knowing somehow
왜 그런지 전 저는 개방적이에요
That my shadow days are over
나의 그림자같은 날들은 끝났어요
My shadow days are over now
지금 나의 그림자같은 날들은 끝났어요

 

 

It was hard to translate English into Korean

반응형

댓글