본문 바로가기
예술/음악

Coldplay(콜드플레이) - Ink(잉크) 듣기/가사/해석/뮤직비디오/라이브

by 영드림 2016. 12. 26.
반응형

 

 

 

< INK >

 

 

사랑은 아프다

 

 

 

 

 

 

 

 

가 사 -

 

Got a tattoo that said "together through life"
"삶을 통해 같이" 라고 문신을 새겨
Carved in your name with my poket knife
나의 주머니 칼로 너의 이름을 새겨
And you wonder when you wake up, will it be alright
그리고 넌 일어나면 궁금해해, 괜찮아 질까? 하면서
Feels like there's something broken inside
뭔가 속이 부서진 느낌이야


All I know
내가 아는 모든것은
All I know
내가 아는 모든것은
Is that i'm lost whenever you go
당신이 어디를 갈때마다 내가 잃었다는 거야
All I know is that I love you so
내가 아는것은 난 당신을 사랑하고
So much that it hurts
많이 아프다는 거야
 
Got a tattoo and that pains alright
문신을 새겨 그리고 그 고통은 괜찮아
Just want a way of keeping you inside
단지 당신을 간직하고 싶을 뿐이야
 
All I know
내가 아는 모든것은
All I know
내가 아는 모든것은
Is that I'm lost in your fire below
당신의 불길 아래 난 잃었다는 거야
All I know is that I love you so
내가 아는것은 난 당신을 사랑하고
So much that it hurts
많이 아프다는 거야
 
I see the road, begin to climb
난 길을 봐, 오르기 시작해
I see your stars, begin to shine
난 당신의 별들을 봐, 빛나기 시작해
I see your colors and I'm dying of thirst
난 당신의 색들을 보고 난 목말라 죽어가고 있어

 
All I know is that I love you so
내가 아는 것은 당신을 사랑하는 거야
So much that it hurts
그것은 너무 아파
So much that it hurts
그것은 너무 아파
So much that it hurts
그것은 너무 아파

 

반응형

댓글