본문 바로가기
예술/음악

Howling - Phases [듣기/가사/해석]

by 영드림 2018. 3. 13.
반응형



 " Phases "

(Howling)


 

 



몽환적인


종교적인


느낌적인


해석이 어려운


노래

 

 

Phases

 

 

- 가사 -

 

Turn my back, am I out of phase?

무시해, 내가 단계에서 벗어났어?

All illusions, a hidden faith

모든 환상, 숨겨진 믿음

All my lessons I haven't sent

모든 내가 보내왔던 나의 교육

I am learning to get a breath in

나는 숨쉬기 위해 배우고 있어

Some I lose in this, some I win

그곳에서 난 잃었어, 내가 얻은 뭔가를

All are feeding the deep within

모든 것이 먹이를 주고 있어 속 깊이

Build my castles to cave the low

나의 궁전을 지어 낮게 숨기위해

Keep on falling in

계속 빠져들어


You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love to break us down

우리를 좌절 시키려고 넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love to break us down

우리를 좌절 시키려고 넌 나의 사랑을 원했어


You can look over there

저 너머를 넌 볼 수 있어

At an ocean, that's where I've been

바다에, 내가 있었던 곳이야

Hear a memory that caught your waves

너의 파도를 사로잡는 기억을 들어봐

See your healing, then wanna mend

너의 치유를 봐, 그리고 개선을 원해

For my actions and for my ways

나의 행동을 위해 그리고 나의 방식을 위해

I'm a heathen, at times I cave

난 이교도야, 때때로 난 숨어

Give me passion and give me sweat

나에게 열정을 줘 그리고 나에게 땀을 줘

I will lay down to find

나는 찾기 위해 누울 거야


That you wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love to break us down

넌 우리를 좌절시키려고 나의 사랑을 원했어

You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love to break us down

넌 우리를 좌절시키려고 나의 사랑을 원했어


You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어


You wanted my love to break us down

우리를 좌절시키려고 넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love

넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my love to break us down

우리를 좌절시키려고 넌 나의 사랑을 원했어

You wanted my

넌 원했어 나의...

반응형

댓글